אבחון קנדידה גלובל דיאגנוסטיקס – שיטת ביו קיור

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

אבחון קנדידה באמצעות מכשיר אבחון מהפכני - רשת מרפאות ביו קיורקנדידה היא פטריית שמר אשר נמצאת במעיים של כל אחד מאיתנו. במצב התקין היא לא אמורה להזיק ואפילו מסייעת לנו. הבעיה מתחילה כשהמצב יוצא משליטה.

עקב גורמים שונים ומגוונים הפטריה תוקפת, מתפתחת ומייצרת גזים המופרשים לזרם הדם. התוצאה היא מגוון רחב של סימפטומים אפשריים שעלולים להשפיע על מערכות הגוף הכלליות, מערכת העצבים, מערכת העיכול, מערכת השתן, השלד ועוד.

ריבוי התסמינים, והעובדה שלא את כולם אנחנו משייכים לקנדידה, עלולים להביא למצב בו הפטריה נמצאת במשך שנים בגוף שלנו, מזיקה לנו אבל לא מאובחנת. החדשות המעודדות הן שבדיקה חדישה ומתקדמת יכולה לשנות את התמונה לחלוטין.

ממה נגרמת הקנדידה?

לא תמיד זה פשוט לדעת מהם הגורמים הספציפיים המביאים לקנדידה אצל אדם מסוים. כדי להפוך את התמונה למורכבת אפילו יותר, שילוב בין מספר גורמים הוא בהחלט בגדר אפשרות סבירה.

בין הגורמים האלה ניתן למנות נטילת תרופות שונות הפוגעות גם בחיידקים "טובים" ולכן פוגעות באיזונה של מערכת העיכול, מערכת חיסונית חלשה, תזונה שאינה מאוזנת או נכונה, לחצים נפשיים ופיזיים, מגורים בבית עם רטיבות או עובש ועוד. אנשים שחלק מהתנאים האלה מתקיימים אצלם נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה יותר לקנדידה.

אחת הבעיות הגדולות עם קנדידה היא שהאבחון של הבעיה עלול להיות מורכב ועמוס בשלבים – במיוחד כאשר מנסים לעשות זאת דרך התסמינים. במצב ה"רגיל" יש לזהות את התסמינים ולנסות לאתר את המקור לכל אחד מהם.

כאשר הסימפטומים הם כלליים ויכולים להיות משויכים באותה מידה לשלל בעיות ומחלות אחרות, לא בטוח ששיטות האבחון המסורתיות יכולות לספק מענה. המשמעות היא סבב ארוך וממושך של בדיקות, שלא תמיד מספקות תשובה חד משמעית. עד לפני מספר שנים לא הייתה בדיקה מוחלטת שיכולה הייתה לאשש או להפריך את החשדות לקנדידה.

כך האבחון נעשה יותר נוח

גלובאל דיאגנוסטיקס הוא מכשיר אבחון מהפכני מבית Vitatec השווייצרית. מדובר הוא במכשיר אבחון הפועל על פי העקרונות של רפואת התדרים. במהלך הבדיקה מחברים אלקטרודות לרגליו של האדם הנבדק.

באמצעות התדרים החשמליים ניתן ללמוד על רמות התפקוד האיברים והמערכות השונות בגוף, ומדובר בלא מעט: המכשיר בודק את רמת התפקוד של יותר מ-600 איברים ב-13 מערכות הגוף, כולל הקשרים בין המערכות. כך למשל ניתן למצוא את הסיבות לסימפטומים מסוימים המופיעים בגוף.

מכשיר גלובאל דיאגנוסטיקס יכול לפתור חלק משמעותי מהבעיות הנוגעות לאבחון קנדידה. הבדיקה המקיפה של הגוף נמשכת כ-8-12 דקות, כאשר התוצאות מתקבלות מיד לאחר מכן – הניתוח שלהן לכן יכול להיות מיידי ולהיעשות בו במקום. התוצאה היא חיסכון דרמטי בזמן, שיכול למנוע מתסמיני הקנדידה לתת את אותותיהם ומהבעיה להפוך לחמורה יותר בהיעדר טיפול.

הבדיקה באמצעות מכשיר גלובאל דיאגנוסטיקס אינה כרוכה בכאבים או בתופעות לוואי, ולכן מתאימה למכנה המשותף הרחב ביותר של אנשים. גם מי שאינו יכול לבצע חלק מהבדיקות האחרות, דוגמת ילדים קטנים מחד או אנשים מבוגרים מאידך, יוכל לבצע בהצלחה וללא כל סיכון את הבדיקה של גלובאל דיאגנוסטיקס.

מה עם הטיפול?

אי אפשר לדבר על אבחון קנדידה ולא להתייחס לשלב הבא, והוא הטיפול בבעיה. את הקנדידה לא פותרים בשיטת "זבנג וגמרנו", אלא באמצעות שינוי מקיף באורח החיים. התזונה צריכה להיות מותאמת לבעיה, כאשר הסוכרים, הפחמימות, השמרים והאלכוהול המהווים כר פורה לשגשוג הקנדידה צריכים להיות מצומצמים. מוצרים משלימים שהאפקט שלהם חיובי, דוגמת תוספי תזונה או פרוביטיקה, נכללים אף הם בתכנית ההתמודדות עם הבעיה.

אבחון הקנדידה ובניית תכנית הטיפולים בה יכולים להיעשות ברמה מקצועית ללא פשרות ברשת המרפאות ביו קיור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

אבחון קנדידה באמצעות מכשיר אבחון מהפכני - רשת מרפאות ביו קיור

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!