פטרת ציפורניים ודרכי טיפול

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי של הציפורן

והוא יכול להיגרם על ידי מספר סוגים שונים של פטריות.

הסיבה השכיחה ביותר היא "Trichophyton rubrum".

ישנן שתי דרכים עיקריות לטיפול בפטרת ציפורניים: טיפולים מקומיים וטיפולי פה. טיפולים מקומיים מוחלים על הציפורן עצמה ועוזרים להרוג את הפטריות שעשויות לחיות על העור סביב הציפורניים שלך. טיפולים דרך הפה נלקחים דרך הפה, בדרך כלל כגלולה, אשר הורגת את הפטריות בגופך שעלולות לגרום לפטרת הציפורניים שלך.

טיפולים מקומיים כוללים משחות, תרופות דרך הפה כוללות כדורים נגד פטריות או תרופות נוזליות שנלקחות דרך הפה.

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח של ציפורני הרגליים או הציפורניים.

המצב נגרם על ידי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיט, המשגשגת בסביבות חמות ולחות. פטרת ציפורניים

זה יכול להיות קשה לטפל בפטרת ציפורניים מכיוון שהיא מתפשטת במהירות וייתכן שהציפורן לא תצמח בחזרה כראוי אם לא תטופל. חשוב לפנות לרופא כדי לקבל אפשרויות טיפול היעילות ביותר עבורך.

זיהומים פטרייתיים בציפורניים הם הזיהום הפטרייתי השכיח ביותר בבני אדם.

זה נגרם על ידי דרמטופיטים, שהם סוג של פטריות שחיות על תאי עור מתים.

ניתן לטפל בפטרת ציפורניים באמצעות תרופות אנטי-פטרייתיות מקומיות או דרך הפה. הטיפול עשוי להימשך עד 6 חודשים וחשוב להשלים את הטיפול כדי שיהיה יעיל. אחד החסרונות של טיפולים נגד פטריות דרך הפה הוא שהם עלולים לגרום לנזק לכבד ולתופעות לוואי אחרות כמו בחילות או הקאות. טיפולים מקומיים נוטים פחות לקבל את תופעות הלוואי הללו, אך הם גם דורשים יותר זמן לפני שהם מציגים תוצאות כלשהן.

הדרך הטובה ביותר למנוע פטרת ציפורניים היא נעילת נעליים עם אצבעות פתוחות, הימנעות ממגע עם משטחים ציבוריים וחבישת גרביים בעת מקלחת או רחצה.

פטרת ציפורניים היא בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על כל אחד.

המחלה פוגעת במיטת הציפורן ובלוחית הציפורן, והיא עלולה לגרום לציפורניים להתעבות, שבירות, דהויה או מחורצת. מאמר זה דן בגורמים לפטרת בציפורניים ובאפשרויות טיפול שונות.

הסיבות לפטרת הציפורניים אינן מובנות במלואן, אך נחשבות לכלול פגיעה בעור ליד הציפורניים או מגע ישיר עם משטח מזוהם. פטרת ציפורניים היא מדבקת ועלולה להתפשט באמצעות מגע עם ידיו או נעליו של אדם נגוע.

זיהומים פטרייתיים בציפורניים הם גורם שכיח לעיוות בציפורניים.

פטרת ציפורניים היא זיהום עור שכיח שיכול להשפיע על הציפורניים, העור ושאר חלקי הגוף. זה נגרם על ידי סוגים מסוימים של פטריות הנקראות דרמטופיטים. פטרת ציפורניים מתפשטת באמצעות מגע עם אנשים או בעלי חיים נגועים, משטחים מזוהמים, או באמצעות נבגים הנישאים באוויר מאדמה או צמחים.

התסמין השכיח ביותר של פטרת ציפורניים הוא ריח לא נעים הנובע מהציפורניים הנפגעות. זה יכול להתגלות על ידי אחרים ועלול להוביל למבוכה עבור האדם עם הזיהום. תסמינים נוספים כוללים עיבוי ושינוי צבע של הציפורניים, כאבים באזור הנגוע וקושי לנעול נעליים או כפפות עקב אי נוחות בנעילה של נעליים צמודות.

ישנן מספר דרכים לטיפול בפטרת ציפורניים: טיפול תרופתי נגד פטריות מקומי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7691224
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!