ניקוי רעלים וקנדידה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

תזונת ניקוי רעלים מתבצעת בשיטות רבות ושונות. למעשה, קיימות שיטות לטיהור הכבד, הכליות, כיס המרה והמערכת הגופנית בכלל. בתחילת טיפול טיהור לקנדידה, יש להתמקד בשטיפת המעי הגס, שהוא המושב העיקרי של הקנדידה, כך ששטיפת חלק זה בגוף משפיעה באופן משמעותי על חיסול הקנדידה.

דיאטת טיהור אינה קלה, במיוחד לסובלים מקנדידה החווים רמות עייפות ואנרגיה נמוכה. לכן מומלץ לאכול מנות קטנות של סלטים וירקות בתקופת הטיהור. יחד עם זאת, אנשים נועזים יותר יכולים להקפיד על תזונה נוזלית לטיהור מלא של המעי הגס. אך לרוב הסובלים מקנדידה, מתאימה גרסת דיאטת ניקוי הרעלים הקלה יותר, המבוצעת בין שלושה לעשרה ימים.

תזונה בדיאטת ניקוי רעלים

דיאטת ניקוי רעלים זהה לדיאטה העיקרית בקנדידה, אך היא קפדנית יותר. למעשה, יש להגביל את התזונה לסלטים וירקות מאודים בלבד. אך אל דאגה, זה לא קשה כמו שזה נשמע, ויש לזכור שהדיאטה מבוצעת למספר ימים בלבד. הגוף מתאים את עצמו במהירות ובסוף התהליך ניתן לחוות תחושת טיהור, רעננות, קלות ובריאות.

יש לחשוב על מה שאוכלים מידי יום ולהבין מדוע שיטת הטיהור היא לעיתים השיטה הטובה ביותר להעניק לכבד ולאיברים הפנימיים התחלה חדשה. מזון מהיר עמוס בתוספים, רוב הבשרים מכילים תוספי הורמון גדילה, ודגים מכילים כימיקלים רבים ושונים הנשאבים לאוקיינוסים.

הימנעות מרעלים אלו והחלפתם בירקות טריים היא שיטה מצוינת להתחיל את המאבק בקנדידה. התזונה המומלצת היא סלטים וירקות מאודים בלבד, תוך הימנעות מירקות עמילניים כגון בטטות, תפוחי אדמה, תירס וקישואים.

אם המחשבה על דיאטת ירקות בלבד במשך שבוע אינה מלהיבה, מומלץ לחשוב שוב. ניתן להכין מספר מתכונים טעימים באמת ולהוסיף להם מעט מלח, פלפל, לימון, שמן זית, ועשבי תיבול על מנת להחיותם.

אנשים המעוניינים לבצע דיאטת ניקוי רעילים מחמירה יותר, יכולים לבצע דיאטת נוזלים בלבד, עם מעט תזונה נוספת. ניתן לקבל את התזונה הבריאה ממרק ירקות מרוסקים, המכילים את רוב החומרים המזינים.

בדיאטת טיהור המבוצעת עם נוזלים, יש לשתות שתיים עד שלוש קערות מרק ירקות מידי יום, כדי להחליף מינרלים מדולדלים. וגם אם מבצעים את דיאטת ניקוי הרעלים הרגילה, המרקים יכולים להיות תוספת טעימה לתזונה. ניתן לשמור את המרקים בקירור למשך תקופת הדיאטה ולהשתמש בירקות אורגניים ככל הניתן.

שתייה בדיאטת ניקוי רעלים

ראשית יש לזכור שיש צורך לשתות הרבה מים במהלך הדיאטה, כדי להעניק לגוף את הסיכוי המוחלט הטוב ביותר לנקות החוצה רעלים רבים ככל האפשר. המים מנקים את מערכת העיכול ומאיצים את תהליך חיסול הקנדידה.

קיימים אף מספר משקאות לדיאטת ניקוי רעלים, המשביחים את יעילותה. בתכנית תזונת קנדידה אולטימטיבית, משקאות ניקוי רעלים המתוכננים בקפידה תומכים בבריאות הכבד, מקדמים את פעילות המעיים ומעודדים את הגוף לגרש את רעלי הקנדידה מהר יותר.

משקה סיבים

משקה פופולארי בדיאטת ניקוי רעלים הוא משקה סיבים, שמטרתו להסיר רעלים מהבטן. תוספת הסיבים מנקה את מערכת העיכול וקירות הבטן, כך שכל הרעלים היושבים במעיים נספגים בסיבים ונשפטים בבטחה אל מחוץ לגוף.

ניתן להכין משקאות תוספי סיבים במספר שיטות שונות. קליפת פסיליום יעילה ביותר, אך עשויה להקשות על המעיים לאנשים הסובלים מתסמונת מעי דולף. חלופות טובות אחרות הן משקה אבקת תפוחים וסיבים טהורים, או משקה סיבים בתוספת פשתן. עוד על ניקוי רעלים למיגור הקנדידה תוכלו לקרוא במאמר הבא

ראו גם:

כיצד דיקור סיני יסייע בחיסול פטרית הקנדידה?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7691224
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!