כיצד אפשר לבצע טיפול בגלי הלם?

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פסיכותרפיה הכוללת שימוש בפרצי קול קצרים ואינטנסיביים כדי לגרום לתגובת ריפוי בגוף. הצליל נוצר על ידי מכשיר שפולט גל הלם נשמע בתדר מסוים, בדרך כלל נע בין 20 ל-80 הרץ. ניתן לכוון את עוצמת הצליל וניתן להפעיל אותו עד 20 דקות. גלי הלם משמשים בדרך כלל במסגרות פיזיותרפיה ושיקום מכיוון שהם יכולים לעזור בהקלה על כאבים, הרפיית שרירים וזרימת דם מוגברת לרקמה פגועה או דלקתית.

למרות שהטיפול בגלי הלם הוא טיפול חדש יחסית ומבטיח, הוא עדיין לא זכה להסכמה רחבה. זה עדיין נחשב ניסיוני ורופאים רבים מהססים להמליץ עליו לחולים. גלי הלם נוצרים באמצעות גלי קול הנפלטים ממכשיר כמו מזלג כוונון או מכשיר אלקטרוני. גלים אלו מרעידים את תאי הגוף, אשר בתורם משחררים אנרגיה לרקמה ולדם שמסביב, אשר ניתן להשתמש בהם כדי לרפא פצעים או לעורר ריפוי. טיפול בגלי הלם הוא טיפול חדש שניתן להשתמש בו לטיפול באנשים עם כאב כרוני. זהו הליך לא פולשני המשתמש בגלי קול כדי לשחרר אנדורפינים. טיפול בגלי הלם הוא טיפול חדש שניתן להשתמש בו לטיפול באנשים עם כאב כרוני. זהו הליך לא פולשני המשתמש בגלי קול כדי לשחרר אנדורפינים.

גלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טכניקה כירורגית המשתמשת בגלי הלם כדי לשבור קרישי דם. טיפול בגלי הלם הוא טכניקה כירורגית המשתמשת בגלי הלם כדי לשבור קרישי דם. זה יכול לשמש רופאים לטיפול במצבים שונים, כגון אוטם שריר הלב חריף, תסחיף ריאתי ופקקת ורידים עמוקים. הוא משמש גם ברדיולוגיה התערבותית לטיפול בסוגים מסוימים של גידולים או מומים בכלי הדם. טיפול בגלי הלם הוכח כמפחית את הסיכון למוות ב-50% במקרים של אוטם שריר הלב חריף ותסחיף ריאתי. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי לפרק את תאי השומן בגופך. גלי הקול נוצרים על ידי מכשיר שפולט רעידות בתדר נמוך. מכשיר גלי ההלם מורכב משני חלקים: המחולל והמקלט. המחולל מייצר את גלי הקול, בזמן שהמקלט קולט אותם. כשהם נפגשים, הם יוצרים גל הלם שמפרק את תאי השומן ומשחרר את תוכנם לזרם הדם שלך.

טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בהשפעה הפיזית, הרגשית והנפשית של סדרה של דחפים מהירים ואינטנסיביים כדי לשחרר מתח בשרירים ובמערכת העצבים. טיפול בגלי הלם נמצא בשימוש במשך עשורים רבים עם הצלחה בטיפול בכאב כרוני, חרדה ומתח. טיפול זה יכול להיעשות במסגרת אשפוז או במסגרת אשפוז. טיפול בגלי הלם משמש גם לטיפול בסוגים מסוימים של סרטן על ידי הפגת מתח על הגוף.

הטיפול

הטיפול בגלי הלם הוא הליך לא פולשני המשמש לטיפול במחלות מסוימות, כגון סרטן. הוא משתמש בגלי קול כדי להרוס את תאי הגידול. הטיפול בגלי הלם הוא הליך לא פולשני המשתמש בגלי קול כדי להרוס את תאי הגידול. הטיפול יכול להיעשות בדרכים שונות, כמו באמצעות אולטרסאונד, או באמצעות מכשיר חיצוני הנקרא נבולייזר אקוסטי. הטיפול בגלי ההלם נמצא בשימוש כבר יותר מ-100 שנים והוצג על ידי ד"ר ווילבור לילנד שוקלי בשנת 1927. הוא היה האדם הראשון שהשתמש בטכניקה זו על מנת לטפל בחולי סרטן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7691224
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!