טיפול בקנדידה על פי הרפואה הסינית

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

את הקנדידה, סביר להניח, שלא תרצו להכיר. למרות שמדובר בפטריית שמר הנמצאת במערכת העיכול של כל אחד ואחת מאיתנוטיפול בקנדידה על פי הרפואה הסינית למשך כל חיינו, ולמרות שיש לה כמה תפקידים חשובים, בפועל רבים נתקלים בקנדידה רק כאשר היא גורמת אצלם לבעיות חמורות. במצבים אלו מופר האיזון הדרוש בין החיידקים ה"טובים" ל"רעים" שבמעיים, כך שהפטריה יוצאת משליטה. היא עלולה לגרום להרבה מאוד צרות במצבים האלו, דוגמת פגיעה במערכת העיכול, שיבוש פעילותה של המערכת החיסונית, נשירת שיער, כאבים, פגיעה בפוריות, שינויים במצב הרוח, דיכאונות, מתח נפשי, חרדות והרשימה, למרבה הצער, עוד ארוכה.

חשוב לזכור שיש הרבה מה לעשות על מנת להקטין את הסיכויים להתפתחות קנדידה ולהתמודד איתה כאשר היא כבר נותנת את אותותיה. הרפואה הסינית מעמידה כמה טיפולים יעילים במיוחד, המותאמים בהתאם לאבחון המיוחד הנעשה בהתאם לרזי התורה.

מה גורם להופעת קנדידה?

הרפואה הסינית, כידוע, רואה את גוף האדם כמקשה אחת ומסיקה על קשר הדוק הקיים בין הגוף לבין הנפש. רוב הבעיות והמחלות שהאדם סובל מהן, על פי התפיסה התיאורטית בבסיס הרפואה, מקורם בחוסר איזון הקשור ביחס לאחד הרכיבים התיאורטיים המרכיבים את הגוף: אנרגיית הצ'י, חמשת היסודות, יין ויאנג וכדומה.

הרפואה הסינית יוצאת מנקודת הנחה שקנדידה נובעת פעמים רבות מהפרה של האיזון הדרוש בגוף עקב פגיעה שהאדם חווה במערכת החיסונית, אורח חיים שאינו תקין (למשל תזונה לקויה), מחלות שהוא סובל מהן, מתחים, סטרס ועוד וכן הלאה. כל אלו עלולים להביא למצב בו מערכות העיכול ומערכות החיסון של האדם תיחלשה, ולפגיעה משמעותית בתפקוד האנרגטי של איברים דוגמת כבד, מעי דק, מעי גס וטחול. חוסר האיזון הזה בפעילות האיברים מסביר את היווצרות הקנדידה ואת התסמינים הנובעים ממנה.

כיצד מטפלת הרפואה הסינית בקנדידה?

הרפואה הסינית מציעה מכלול רחב של פתרונות לקנדידה, כאשר תנאי מרכזי להצלחתם הוא התאמה אישית למאפייני האדם הסובל מהבעיה. זו הסיבה לכך שכל תוכנית טיפולים תתחיל באבחון מקיף של מצב הגוף והנפש, המשלב ממצאים המצטברים בזכות בדיקת לשון, אבחנת דופק, ההתנהגות של המטופל וכמובן שגם התסמינים שהוא חווה. בניגוד למה שחלק מהאנשים חושבים, הרפואה הסינית אינה מבטלת את הרפואה הקונבציונלית והבדיקות הנעשות לצורך אבחון מחלות במסגרתה. אבחון המשלב בין הכלים שמעמידה הרפואה המערבית לאלו של הרפואה הסינית, עשוי להיות מקיף, מהיר ומדויק יותר.

רוב הטיפולים העומדים בליבת הרפואה הסינית יכולים להיות רלוונטיים במקרה של שגשוג פטריית הקנדידה. זה מתחיל עם דיקור סיני, המאפשר לשחרר חסימות אנרגטיות (כפי שהתגלו במסגרת האבחון) ולהחזיר את האיזון הדרוש לגוף. דיקור סיני המתבצע במיומנות ובהתאמה מלאה למאפייני ולצרכי האדם עשוי לחולל פלאים בגוף שלו, ולכן הוא משחק תפקיד מרכזי ברוב תוכניות הטיפול בקנדידה על פי רפואת המזרח.

המטרה המרכזית היא הוליסטית

הרפואה הסינית מעניקה תשומת לב מרכזית לאורח החיים של האדם, כולל כמובן התזונה. הטיפול משלב פעמים רבות התאמות תזונתיות, במטרה להרחיק מהאדם את המאכלים המביאים לשגשוגה של הפטריות ולהחליפם במאכלים "ידידותיים" יותר עבור מערכת העיכול של האדם. את התזונה נהוג לחזק עם צמחי מרפא מהקשת הרחבה של הרפואה הסינית ותוספי תזונה על בסיס רכיבים טבעיים, המותאמים לאדם אף הם באופן פרטני.

חשוב להזכיר שטיפול בקנדידה לפי הרפואה הסינית אינו מתמקד אך ורק בבעיה הנקודתית הזו, חמורה ככל שתהיה. הרפואה הסינית מציעה לרוב טיפול הוליסטי במלוא מובן המילה. השאיפה היא להחזיר לאדם את האיזון המלא בגוף, לחזק אותו ולשקם את הגוף והנפש שלו גם יחד, מה שעשוי להקטין מאוד את הסיכויים להישנות של הקנדידה ולהתפתחות בעיות אחרות.

לקריאה נוספת:
Candidiasis Treatment With Traditional Chinese Medicine
Traditional Chinese Medicine for the Treatment of Yeast Infections
Using Chinese Medicine For Candida Overgrowth

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

טיפול בקנדידה על פי הרפואה הסינית

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!