צמחי מרפא לטיפול בקנדידה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

קנדידה אלביקנס עלולה לגרום לבעיות משמעותיות. היא שוכנת באופן קבוע ובלתי מזיק בעיניים, בפה, במעיים ובאיברי המין. אך כשמתרחש גידול יתר שלה, היא מפילה את האיזון הנורמאלי של הגוף.

כתוצאה מכך מתרחשים זיהומים הגורמים לתסמינים מטרידים. באופן מדאיג, זיהומי קנדידה הופכים להיות עמידים יותר ויותר לתרופות קונבנציונאליות, ואם היא מגיעה אל זרם הדם, במצב נדיר, היא מסכנת חיים.

טיפולי צמחי מרפא פורצי דרך להתמודדות עם קנדידה

בין אם אדם נלחם במצב יתר של קנדידה בהווה, או מעוניין פשוט למנוע התרחשות עתידית שלה, צמחי מרפא הם כלים רבי עוצמה להגנה מפני התפרצות התסמינים. במחקר שנערך על בעלי חיים ופורסם בשנת 2013 בכתב העת הרפואי PLoS One, צמחי מרפא נמצאו יעילים נגד קנדידה כמו גם המרת הפטרת לתאי שמרים פשוטים. כך שהממצאים הוכיחו את יכולת צמחי המרפא לטפל באופן מוחלט ואף למנוע קנדידה.

צמחי המרפא היעילים לטיפול בקנדידה כוללים:

תכונות החיטוי של שום

מרפאים טבעיים רבים מייעצים מלאכול משן שום אחת ליום לטיפול בקנדידה. זהו חומר אנטי בקטריאלי נגד פטריות, וקנדידה אינה יכולה לשרוד עם צריכת שום, ולכן העקביות היא המפתח לטיפול.

ניתן להוסיף שום לארוחות סדירות, אך שיטה נוחה יותר ופחות ריחנית היא נטילת כמוסות שום סטנדרטיות שלוש פעמים ביום, המכילות 1.3% או 0.6% אליצין. שש מאות עד תשע מאות מיליגרם ליום הוא מינון מקובל לזיהום קנדידה. מינוני תחזוקה הם מאתיים עד ארבע מאות מיליגרם ליום, המסייעים במניעת הישנות.

סוד העוצמה של שום נגד פטריות הוא מרכיביו הפעילים כגון התרכובת המכילה גופרית אליצין. במחקר מבחנה שפורסם בשנת 2005 בכתב העת Antimicrobial, שיני שום גולמי נמצאו כפעילים נגד קנדידה אלביקנס.

שמן אורגנו

הרכיבים בשמן זה מרוכזים ויעילים ביותר בלחימה בזיהומים חיידקיים, זיהומים פטרייתיים ויתר קנדידה. שמן אורגנו פראי אורגני ידוע כיעיל במיוחד בטיפול בקנדידה.

תמצית עלי זית

מסייעת לגוף להילחם בזיהומים פטרייתיים הנגרמים על ידי יתר קנדידה. התמצית מכילה ריכוז גבוה של חומרים מיקרוביאלים ואנטי בקטריאליים, המומרים בגוף לחומצה לינולאית, המשפרת את המערכת החיסונית ומאפשרת לה להילחם בפתוגנים, כולל פטריות שמרים, כך שהיא מוחקת את הקנדידה באופן יעיל. התמצית זמינה בכמוסות המכילות ומומלצת במינונים המתחילים מאלפיים מיליגרם ליום ובהדרגה ניתן לקחת ששת אלפים מיליגרם ליום.

פאו דארקו

צמח אנטי קנדידה פופולארי, אותו ניתן לחלוט בתה. שתיית כוס אחת ביום היא שיטה קלה לטיפול בפטרת.

נים

צמח זה נמצא בשימוש נרחב ברפואה איורוודית. הוא ידוע ביכולתו לגרות את המערכת החיסונית להילחם בזיהום יתר פטרייתי ובמקביל פועל כחומר אנטי רעיל רב עוצמה. שמן הנים ניתן אף למריחה על העור.

חומץ תפוחים

למרות שאינו נחשב לצמח, הוא מאזן את רמת החומציות של הגוף ומונע גדילת פתוגנים מזיקים כגון קנדידה ויציאתם מכלל שליטה. יש לקחת כפית לפני כל ארוחה על מנת לסייע לעיכול ולמנוע מחלקיקי מזון שאינם מעוכלים להאכיל את הקנדידה במעיים.

אכינצאה

ידועה במיוחד ביעילותה להדוף התקררות, אך נחשבת אף לצמח המספק יתרונות אנטי קנדידה. היא תומכת במערכת החיסונית במאבק נגד קנדידה כמו גם לטיפול בזיהומים אחרים.

אגוז שחור

צמח טבעי המכיל טאנינים ההורגים יתר קנדידה וטפילים. הוא שימושי במיוחד לאנשים הסובלים מיתר קנדידה וזיהום טפילים.

שמן קוקוס

למרות שגם הוא אינו נחשב לצמח, הוא מכיל תכונות אנטי קנדידה חזקות מכדי שניתן יהיה להתעלם ממנו. שרשרת חומצות שומן בינוניות הופכת את שמן הקוקוס כמקור אנרגיה רב עוצמה המתדלק את יכולת הגוף להילחם בקנדידה. חומצות שומן כגון חומצה קפרילית וחומצה לאוריק הם חומרים אנטי פטרייתיים חזקים. יש לקחת שלוש כפות שמן קוקוס ליום על מנת לטפל ביעילות בקנדידה.

שמן עץ התה

מכיל תכונות אנטי פטרייתיות חזקות, וחיידקים לקטובצילוס מועילים. הוא חיוני לשמירת איזון מיקרוביאלי בריא, ונמצא יעיל בטיפול בזיהומי נרתיק.

אמצעי זהירות

מטבע הדברים, לפני שמתנסים בצריכת צמחי מרפא, יש להתייעץ עם הרופא על מנת להבין את המינונים הנכונים באופן אישי. יש להימנע מלהתחיל כל משטר אנטי קנדידה מהר מידי. הריגה מהירה מידי של הקנדידה עלולה לגרום להופעת דלקת הכוללת תסמינים כגון כאבי ראש, צמרמורות, וחשיבה מעורפלת. אם תסמינים אלו מופיעים, יש להפחית את המינון ולהתחיל שוב בהדרגה כשהתסמינים נרגעים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!