לפי מחקר ישראלי דווקא טיפול הומאופתי יכול לעזור בהעלמת קנדידה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

מחקר ישראלי שנערך על ידי ד"ר בועז רון, רופא והומיאופת, מבית החולים 'אלישע' בחיפה, מוצא כי הומיאופתיה עשויה לסייע כיום לקנדידה, שטרם נמצא לה פתרון הולם.

הטיפולים הטבעיים הזמינים כיום כוללים תזונת קנדידה מיוחדת, המבוססת על הפחתת מזונות רבים, או טיפולים אנטיביוטיים, ורוב האנשים הסובלים מקנדידה אינם מסוגלים להתמיד בשיטות אלו.

ד"ר רון סבור, בהתבסס על תוצאות המחקר, שטיפול הומיאופתי משנה את המצב ללא שינויים תזונתיים. ברור שכל אדם צריך להקפיד על תזונה בריאה על מנת להגביר את עמידות הגוף בלחימה בקנדידה בפרט וליהנות מבריאות טובה יותר בכל, אך המפתח הוא מתינות וסבירות.

מהלך המחקר

36 משתתפי המחקר, גברים ונשים, במגוון גילאים, כולל אוטיסטים, סיפקו דגימות מרירית הנרתיק או מהצואה, ואו נבדקו במעבדה מיקרוביולוגית בבית החולים אלישע. הדגימות שהניבו ממצאים חיוביים לנוכחות פטריית קנדידה, נשלחו למעבדה הומיאופתית, לצורך הרכבת תרופה הומיאופטית מתאימה. כעבור שלושה חודשים סיפקו משתתפי המחקר דגימות נוספות לאבחון רמות הפטרת בגופם, והממצאים, שעמדו על 91% שיפורים, העידו על יעילות משמעותית של הטיפול ההומיאופתי בטיפול בקנדידה.

ממצאי המחקר

לדברי ד"ר רון, ממצאי המחקר מצביעים על העובדה לפיה טיפול הומיאופתי יעיל ביותר בהשוואה לטיפולים תרופתיים, התנהגותיים או תזונתיים אחרים המשפיעים באופן זמני וחלקי. אין צורך עוד לסבול מתופעות לוואי של תרופות או לרכוש תוספי תזונה יקרים. הטיפול החדש משפר את המחלה ללא צורך בשימוש בחומרים כימיים, מונע התפרצות נוספת של קנדידה, ומשפר את איכות החיים באופן משמעותי.

יתרונות טיפול הומיאופתי בקנדידה

קיימת חשיבות מכרעת לאבחון קנדידה וקביעת תכנית הטיפול המותאמת באופן אישי ומיועדת לטיפול בגורם הבסיסי לבעיה. אנטיביוטיקה, למשל, פוגעת יותר ביעילות תפקוד המערכת החיסונית, ואינה מחלישה את הקנדידה.

היתרון המשמעותי ביותר הוא הפתרון האישי והפרטני המותאם אישית לכל אדם הסובל מקנדידה. בתהליך האבחון, מתמקד המטפל באדם ומבין את קשייו וצרכיו. כשהוא מבין את המכלול הנפשי והפיזי שהוביל להתפשטות הקנדידה בגוף, הוא יכול להרכיב את התרופה המתאימה. לאחר תהליך האבחון מתקבלת החלטה לגבי התרופה ההומיאופתית המותאמת אישית, המונעת את התפשטות הקנדידה ומשיבה אותה לרמות נורמאליות. בכך ניתן למנוע מצבי חולי רבים.

באמצעות הטיפול ניתן לעורר את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו, בצורה נכונה ועדינה המשתנה מאדם לאדם. השיפור בתסמינים והריפוי משפיעים לטווח הארוך ואף מונעים באופן מוחלט התפרצות נוספת של קנדידה ותסמיני תופעות הלוואי שלה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

"ג'ל חיידקים" לטיפול בקנדידה בעור פרי פיתוח ישראלי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!