קנדידה תרופות סבתא

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

עייפות, מיגרנות, אפטות, עצבנות, ריבוי גזים וכאבים שונים הם רק חלק ממגוון הסימפטומים שעליהם אחראית פטריית הקנדידה. קשה להאמין לכמה בעיות פטרייה אחת יכולה לגרום, אבל לפחות יש מה לעשות בנידון. כמו לכל מחלה או בעיה, גם לקנדידה ניתן למצוא תרופות סבתא רבות.

בין אם מדובר בקנדידה מקומית בנרתיק או בפה, ובין אם מדובר בקנדידה רב מערכתית שמקורה במעיים, אנשים רבים שסבלו מהתופעות ניסו תרופות סבתא שונות ודיווחו על הקלה משמעותית.

צריך רק לזכור שתרופות הסבתא לא נוסו באופן מקצועי ויש לקחתן בעירבון מוגבל, אך היתרון בתרופות הסבתא הוא שהן עשויות מחומרים ביתיים וזמינים בדרך כלל ואין מה להפסיד.

תרופות סבתא לקנדידה במעיים

  • שום – השום ידוע במיוחד כאנטי פטרייתי והוא מועיל מאוד למצבי קנדידה. מומלץ לאכול חצי שן שום טרי לפני כל ארוחה.
  • משקה ג'ל האלוורה – משקה המופק מאלוורה ומכיל ויטמינים ומינרלים רבים. המשקה בעל תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות ולכן הוא מועיל לטיפול בקנדידה. יש לשתות מהמשקה מדי יום. המשקה מחטא ומטהר את המעיים ומסלק משם את הקנדידה. כמו כן הוא מסייע בניקוי רעלים ממערכת העיכול, מחזק את המערכת החיסונית ומקל על סמפטומים של הקנדידה כמו בעיות עיכול שונות כדוגמת עצירות.
  • ציפורן – לשתות חליטת תה מציפורן 3 פעמים ביום: מרתיחים כוס מים עם 2-3 שיני ציפורן, מנמיכים את האש ומבשלים כחמש דקות. לציפורן ישנן תכונות אנטי פטרייתיות ומחזקות, היא מועילה למצבי קנדידה בנרתיק ובמעיים ומקלה על תסמינים שונים כגון גזים ובעיות עיכול.

תרופות סבתא לקנדידה בנרתיק

נשים רבות סובלות מקנדידה בנרתיק המתבטאת בהפרשות רבות, תחושות גרד, עקצוץ, צריבה וכאבים. תרופות הסבתא שלהלן עזרו לנשים רבות וכדאי לנסות אותן:

  • יוגורט – תרופת הסבתא הידועה ביותר לטיפול בקנדידה בנרתיק. יש לקחת יוגורט ביו טבעי (ללא סוכר) ולמרוח בתוך הנרתיק, או לחילופין לטבול בזה טמפון ולהחדיר לנרתיק למשך מספר שעות (לא מומלץ בזמן היריון). ההיגיון: היוגורט מכיל חיידקים ידידותיים בכמות גדולה, ואלו חשובים לטיפול בקנדידה הנגרמת בדרך כלל בגלל חוסר איזון בין החיידקים הטובים לרעים בגוף.
  • חומץ תפוחים – עוד תרופת סבתא ידועה לקנדידה בנרתיק היא אמבטיית חומץ תפוחים. ההיגיון מאחוריה הוא שהחומץ תפוחים מעלה את רמת החומציות ברירית הנרתיק, ובכך מחזיר את האיזון שהופר ברמת החומציות וגרם להתפתחות הקנדידה באזור הנרתיק.
  • מיץ חמוציות – שתיית מיץ חמוציות לא ממותק מועיל לעצירת התפשטות הקנדידה, בשילוב עם המזונות המומלצים לקנדידה.
  • קמומיל – אמבטיה חמימה עם חליטת קמומיל מקלה על תחושת הגרד והצריבה בנרתיק. מומלץ להוסיף לאמבטיה מספר טיפות של שמן עץ התה.
  • דבש – יש למרוח דבש טבעי שלא עבר הרתחה (לא דבש נוזלי) באזור הנרתיק ולהשהות כעשרים דקות. לאחר מכן יש לשטוף במים פושרים ללא סבון.
  • ציפורן – לטבול בד גזה בחליטת ציפורן ולהניח באזור הנרתיק.

תרופות סבתא לקנדידה בפה\בלשון

  • סודה לשתייה – לערבב כפית שטוחה של סודה לשתייה בכוס מים ולשטוף את הפה מספר פעמים ביום. לתינוקות: לטבול גזה נקייה במי הסודה ולנקות את חלל הפה והלשון. ניתן גם לצחצח את הלשון עם סודה לשתייה.
  • חלב עיזים – להשפריץ חלב עיזים ישירות מהעטין לתוך הפה, להשהות כמה שיותר ולשתות או לירוק. למי שנרתע או שקשה לו ניתן לחלוב לתוך כוס ולעשות כנ"ל, אך הכי טוב ישירות מהעטין. מועיל מאוד לפטרייה ופצעים בלשון ובפה.
  • יוגורט טבעי – לאכול הרבה, להשהות בפה כמה שיותר זמן.

ראו גם:

טיפול טבעי בקנדידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!