טיפול הומאופתי וקנדידה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

פטריית הקנדידה, או בשמה המלא "קנדידה אלביקנס" היא פטריית שמר המהווה דיירת קבע בגופנו. מדובר אולי במחשבה מפחידה אך גופנו מהווה בית ללא מעט אורגניזמים כמו פטריות וחיידקים באופן קבוע, והם אינם מזיקים לנו או גורמים למחלות. חלקם אפילו מסייעים לנו בפעולות מסוימות שהגוף מבצע.

גדילת יתר של פטריית הקנדידה גורמת לזיהום ובעיות רבות, ביניהן בעיות עיכול וכאבי בטן, זיהומים בחלל הפה ובנרתיק, עייפות כרונית ואפילו דיכאון.

הטיפול בפטריית הקנדידה הוא בעייתי ולא פשוט וחוקרים מנסים כל העת למצוא דרכים חדשות בכדי להתמודד עם הפטרייה העיקשת.

מחקר ישראלי חדש שנערך בבית החולים "אלישע" בחיפה הצליח לגלות כי טיפול הומאופתי מסוים יכול לעזור להיפטר מהפטרייה.

הטיפול הקיים בקנדידה

עוד לפני הטיפול, עיקר הבעיה עם קנדידה הוא אבחנה שלה. ישנם עדיין רופאים רבים שלא מאמינים כי הפטרייה יכולה לגרום לכל הבעיות הנ"ל, וגם אלו שכן מאמינים מתקשים להגיע לאבחנה זו, ולעיתים תכופות לוקח זמן רב מאוד עד להגעה לחשד כי מדובר בקנדידה וביצוע בדיקות האבחנה המתאימות.

מרגע שאובחן זיהום בקנדידה ישנן מספר אפשרויות טיפול, אולם אף אחת מהן אינה מסוגלת לפתור את הבעיה במלואה:

  • טיפול אנטי פטרייתי- במשחות עוריות או מיועדות לנרתיק. קיים גם טיפול בכדורים הניתנים דרך הפה. לטיפול תופעות לוואי.
  • טיפול תזונתי– דיאטה המתבססת על העובדה שמדובר בפטריית שמר הניזונה ממזונות מסוימים. הדיאטה נטולת שמרים, סוכרים, אלכוהול ודלה במוצרי חלב ופירות. דגנים, יקרות, עוף ודגים מומלצים מאכילה. דיאטה זו נחשבת קשה לשמירה.
  • במקביל לטיפולים מומלץ לשקם את אוכלוסיית חיידקי המעי על ידי נטילה של תרופות פרוביוטיות.

המחקר החדש והטיפול שמאחוריו

כאמור, מחקר ישראלי חדש שבוצע בבית החולים "אלישע" בחיפה על ידי ד"ר בועז רון– רופא ומטפל בהומאופתיה, הצליח להראות כי ניתן להתגבר על פטריית הקנדידה גם ללא הטיפולים הקיצוניים הקיימים כיום בשוק, ובכך למזער את הנזק הגופני.

הרעיון לבדוק את נושא הטיפול ההומאופתי ואת השפעתו על התפתחות הקנדידה בגוף הגיע לד"ר רון בעקבות העובדה שבנו של חבר שלו סובל מאוטיזם ומשכיחות מוגברת של תחלואה בקנדידה. ד"ר רון רצה לבדוק האם ישנה דרך קלה יותר להיפטר מהפטרייה, היות והשמירה על הדיאטה הקפדנית היא קשה מאוד לרוב האנשים.

ד"ר רון ביצע מחקר מעקב רטרוספקטיבי אחר קבוצה של 36 אנשים שדגימות של צואה או רירית נרתיק שלהם נשלחו אל בית החולים אלישע לצורך בדיקה של נוכחות קנדידה. את הדגימות שאותרו כחיוביות שלח ד"ר רון למעבדה ההומאופתית.

תרופה הומיאפתית נשלחה לאנשים שהיו מזוהמים בקנדידה ולאחר שלושה חודשים הם שלחו דגימה נוספת למעבדה בבית החולים אלישע. 91% מהדגימות שנבדקו היו נקיות מקנדידה.

לדברי החוקרים מדובר בהצלחה מדהימה של התרופה שמצליחה גם להעלים את פטריית הקנדידה, וגם לעשות זאת ללא צורך בדיאטה נוקשה וללא נוכחות של תופעות לוואי קשות. הטיפול מתאים למבוגרים ולילדים כאחד.

מה זה "קנדידה מיקס"?

הטיפול ההומאופתי מתבסס על עיקרון בשם "דומה מרפא דומה" לפי ניתן לרקוח תמיסה מדוללת מאוד של החומר הגורם למחלה, ועל ידי צריכה של התמיסה המדוללת הזו, להרגיל ו"לחסן" את הגוף כנגד הגורם.

קנדידה מיקס היא תרופה הומאופתית המכילה ריכוזים מזעריים ביותר של פטריית הקנדידה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

מחקר

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!