קנדידה ושמן עץ התה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

אף שהרפואה הקונבנציונלית עדיין מתייחסת לבעיית הקנדידה בספקנות, כעת ברור שהרפואה המשלימה לא המציאה אותה. הקנדידה היא פטרייה השוכנת בגוף וגורמת לזיהומים ולבעיות רבות כאשר היא מתרבה יתר על המידה.

הרפואה המשלימה עושה שימוש רב בצמחי מרפא ושמנים טבעיים בטיפול בקנדידה. אחד מן השמנים הנפוצים בשימוש הוא שמן עץ התה שנמצא כיעיל מאוד כנגד קנדידה.

שמן עץ התה הוא חומר אנטי פטרייתי חזק ביותר. מקורו בעלי עץ התה האוסטרלי ומלבד היותו נוגד פטריות הוא גם בעל תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי ויראליות, חיטוי ושיכוך כאבים.

יכולתו העצומה להילחם בפטרת ובקנדידה ולמגר אותה הייתה לשם דבר. השימוש בשמן עוצר את שגשוג הפטרייה ומסייע לגוף להיאבק נגדה, וכן הוא מחזק את המערכת החיסונית.

מחקרים שונים שנעשו בעולם הראו ששמן עץ התה הוא בין היעילים ביותר לטיפול בקנדידה ובפטריות אחרות, ושהוא יעיל לטיפול בקנדידה בנרתיק לא פחות מתרופות מסוימות נגד קנדידה.

את שמן עץ התה ניתן להשיג בבתי המרקחת ובחנויות טבע, והוא מיועד לשימוש חיצוני בלבד. הוא אמנם אינו רעיל ונחשב בטוח לשימוש, אך הוא חריף מאוד ולכן בדרך כלל יש לדלל אותו.

שימושים בשמן עץ התה כנגד קנדידה

קנדידה בציפורניים

פעמים רבות הקנדידה מתיישבת מתחת לציפורן. ישנם תכשירים רפואיים רבים לטיפול בקנדידה, ורובם מבוססים על שמן עץ התה.

בניגוד למקומות אחרים בגוף, ניתן להשתמש בשמן עץ התה בציפורן מבלי לדלל אותו – פשוט מטפטפים שמן טהור על הציפורן הבעייתית.

ניתן לשלב את הטיפול עם שמנים אתריים אנטי פטרייתיים נוספים כגון שמן אורגנו. מכיוון שהפטרייה עלולה להידבק גם לנעליים מומלץ לטפטף טיפות אחדות גם לתוכן, ואפילו להשרות את הגרביים במים מהולים בשמן עץ התה.

קנדידה בפה\בלשון

במקרה זה יש להשתמש בשמן עץ התה כשהוא מדולל. יש לערבב טיפה אחת של שמן בחצי כוס מים ולהשתמש לשטיפות פה, או להוסיף למי פה טבעיים ולגרגר.

קנדידה בנרתיק

גם במקרה זה לא מומלץ להשתמש בשמן עץ התה בצורה טהורה אלא מדולל משום שהעור באזור הנרתיק הוא עדין.

ניתן לדלל את שמן עץ התה עם שמן זית טהור – על כל כף שמן זית יש לטפטף 2 טיפות. כמו כן ניתן לטפטף מספר טיפות מהשמן על תחבושת היגיינית או על טמפון ולהשהות מספר שעות.

אפשרות נוספת היא להשתמש בשמן עץ התה לשטיפה פנימית: יש לערבב כפית מהשמן עם כפית אלכוהול 70% ולערבב 10 טיפות מהתערובת עם חצי ליטר מים פושרים (ניתן להיעזר בטפטפת).

לאחר מכן יש להכניס את התערובת המדוללת למכשיר שטיפה (ניתן לקנות בבית מרקחת) ולשטוף בעדינות. תערובת אפשרית נוספת לשטיפה פנימית היא למהול חמש טיפות של שמן עץ התה עם כף חומץ תפוחים וחצי כוס מים.

השטיפה הפנימית אינה מיועדת לזמן היריון ובמקרה זה ניתן במקום השטיפה לטבול צמר גפן בתערובת הנוזלית ולמרוח על האזור החיצוני של הנרתיק.

עוד דרך להקל על קנדידה בנרתיק היא אמבטיה חמימה עם שמן עץ התה, או ישיבה מעל קערה עם מים רותחים מהולים עם 3 טיפות של שמן עץ התה.

מכיוון שהקנדידה עלולה להיות מדבקת מאוד כאשר היא מתיישבת באזורים חיצוניים מומלץ לטפל גם בבן הזוג כאשר ישנה קנדידה ואגינלית.

במקרה זה יש לערבב טיפה אחת של שמן עץ התה על כל כף של שמן זית ולמרוח את התערובת על איברי המין החיצוניים פעמיים ביום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!