קולורקס – מסייע טבעי לטיפול בקנדידה

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

קולורקס הוא תרופה טבעית לקנדידה, המכילה תמציות צמחים מסוגים אשר משמשים לחיסול הקנדידה ולהקלה על הסימנים של הפטרת. תכשיר הקולורקס הומצא בניו זילנד, ולאחר מחקרים רבים הוכח כיעיל בטיפול בקנדידה.

יש לציין שהשימוש בקולורקס כטיפול בקנדידה יכול להיעשות לצד הטיפול הקונבנציונלי באמצעות התרופות האנטי פטרייתיות המקובלות, ובמקרים כרוניים ניתן להשתמש בקולורקס כטיפול מניעתי.

כיום קיימים בשוק תכשירי קולורקס מסוגים שונים המשמשים לסוגים שונים של פטרת. בכל מקרה רצוי להיוועץ עם הרופא לפני תחילת הטיפול על מנת לוודא שהטיפול יעיל ולא יפגע בטיפול הקונבנציונלי אלא יביא לשיפור.

המרכיב העיקרי בקולורקס – צמח ההורופיטו

צמח ההורופיטו הוא אחד מצמחי המרפא החשובים בניו זילנד, וילידי המקום, המאורים, השתמשו בו כטיפול במצבים רפואיים שונים. לאחר הגעת התרבות המערבית לניו זילנד, התחילו לבצע מחקרים שונים לגבי הסגולות הרפואיות של צמח ההורופיטו, והתגלה שלצמח השפעה רבה על זיהומים בקנדידה.

מלבד צמח ההורופיטו, הקולורקס מורכב גם מזרעי אניס, והשילוב בין שני המרכיבים משיג תוצאות מרשימות בטיפול בזיהומים של קנדידה.

דרכי השימוש בקולורקס

הטיפול בקולורקס מגיע במספר דרכים:

  • כמוסות וקפסולות – על מנת לטפל בקנדידה באופן סיסטמי ניתן להשתמש בכמוסות או קפסולות קולורקס, הנלקחות באופן יום יומי דרך הפה. השימוש בטיפול הסיסטמי מתבצע על סמך תיאוריה הנתמכת במחקרים שונים הגורסת שאצל מטופלים הסובלים מקנדידה כרונית נמצא ריכוז גבוה של קנדידה במערכת העיכול. על ידי הטיפול הסיסטמי באמצעות הכמוסות ניתן להפחית את כמות הקנדידה הנמצאת במעי ובכך להקטין את היארעות הזיהומים הפטריתיים.
  • קרם למקומות אינטימיים – שימוש בקרם קולורקס מאפשר להתמודד עם זיהומים פטרייתיים באזורים אינטימיים, כלומר בעיקר בנרתיק. קולורקס קרם מאפשר טיפול ממוקד ויעיל בכל מקרה של הופעת קנדידה על העור, ומספק תוצאות לא רעות בכלל כאשר מדובר בפטרת באזור החזה, המפשעה, הישבן ואזורים אחרים. החומר הפעיל הנמצא בקרם הוא בעל פעילות אנטי פטרייתית אשר מחסלת את הקנדידה ומקלה על המצב ולכן השימוש בקרם הזה נחשב ליעיל.
  • קרם רגליים – אחת הבעיות הידועות אצל צעירים ובמיוחד בספורטאים היא פטריות ברגליים. קרם קולורקס לרגליים מאפשר לשפר את מצב הפטריות ולהקל על הפטרת ומדיווחים שונים הוא עוזר מאוד במקרים רבים. למרות שבדרך כלל פטריות הרגליים אינן קנדידה אלא סוגים אחרים של פטריות, האפקט האנטי פטרייתי של קולורקס מסייע גם במקרים אלה ועוזר להפחית את הפטרת.

תופעות לוואי של קולורקס

הטיפול בקולורקס הוא בדרך כלל טיפול בטוח אשר אינו כולל תופעות לוואי, אך עם זאת קיימות מספר תופעות לוואי אפשריות:

  • תגובה אלרגית בשימוש בקרם מקומי – כאשר משתמשים בתכשירים המיועדים לטיפול בפטרת נרתיקית עלולה להופיע תגובה אלרגית המתבטאת בגרד ואדמומיות. במקרים של תגובה אלרגית יש להפסיק את השימוש בתכשיר.
  • רגישות לאחר שימוש על עור מגורה – במקרים של כוויות שמש או עור סדוק ומגורה, השימוש המקומי בקולורקס עשוי לגרום לרגישות מקומית.
  • בחילה וחוסר נוחות בטנית – לאחר שימוש בתכשיר הסיסטמי קיימים דיווחים על הופעת בחילות וחוסר נוחות.
  • שימוש בהריון – כיום לא ידוע לגבי ההשפעה של טיפול סיסטמי בקולורקס על בריאות העובר והמשך ההריון, ולכן לא מומלץ להשתמש בתכשירים הסיסטמיים במהלך ההריון.

היכן ניתן להשיג קולורקס?

ניתן לרכוש תכשירי קולורקס מסוגים שונים בבתי מרקחת, חנויות טבע וחנויות לרפואה אלטרנטיבית. כמו כן ניתן להשיג את התכשירים דרך חנויות ווירטואליות ומשווקים נוספים, אשר מוכרים את התרופה. חשוב מאוד לוודא שהתרופה הנרכשת היא תרופה מקורית ולבצע את הרכישה רק אצל משווקים מורשים.

ראו גם:

שטיפת מעיים

טיפול אלטרנטיבי לקנדידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!