מהן הטעויות הנפוצות ביותר בעת טיפול בקנדידה?

בחירת טיפול לקנדידה זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לאבחון וטיפול בקנדידה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

יש להודות על האמת. הטיפול בקנדידה מורכב גם מבלי להוסיף עליו מכשולים אחרים שמגיעים מחוסר הבנה או חוסר ידע. למעשה, אנשים רבים עם קנדידה התחילו טיפול ורק כשהגיעו למחצית הדרך נאלצו לנטוש אותו היות והוא התגלה כמוטעה.

כל עוד שאדם עם קנדידה יזכור להימנע מהטעויות והמיתוסים הנפוצים לגבי המחלה, הוא יוכל להתמודד עם התסמינים והתופעות באופן יעיל עד להחלמה מלאה.

קנדידה אינה מחלה לכל החיים

אין צורך לחזור שוב ושוב על הטיפול. יחד עם זאת, מומלץ שלא להפסיק את הטיפול עם העלמת התסמינים. התנהגות זו תשיב את המצב לקדמותו במהרה והקנדידה לא תושמד באופן מלא. לכן יש להשלים את הטיפול על פי הוראות הרופא עד לקבלת תוצאה שלילית להימצאות הקנדידה בבדיקת ביופסיה או בבדיקת צואה.

הנחה שגויה זו נעוצה באבחון רשלני שלא בוצע במעבדה. לכן גם אם אדם חש שיפור בתסמינים ואז חווה שוב החמרה, זהו סימן לטיפול שגוי, ויתכן שהתסמינים נבעו ממחלה אחרת.

קנדידה אינה מחלה לכל החיים, וברגע שהיא מושמדת באופן מלא, תוך טיפול בגורמים שהובילו להימצאותה והתרבותה במעיים, אין לה כל סיבה לשוב. וגם אם היא חוזרת, אין צורך לדאוג. הרופא יצייד את המטופל בהנחיות המתאימות וידאג שהמצב לא יחזור. טיפול מלא נמשך בין שלושה חודשים לחצי שנה, והשיפור בתסמינים ניכר כבר לאחר חודש.

לא ניתן לאבחן קנדידה בהסתמך על התסמינים בלבד. התחלת הטיפול על סמך האבחנה בלבד תפגע בטיפול המתאים, שכן תסמיני הקנדידה זהים ביותר לתסמיני מחלות שונות אחרות וכך עלול המטופל להתחיל טיפול שגוי. זוהי תופעה נפוצה ולכן סדר הפעולות צריך להיות אבחון נכון שמוביל לטיפול נכון.

אין להפסיק את הטיפול עם העלמת התסמינים. נקודה זו צריכה להיות ברורה לחלוטין למטופל. הקנדידה עצמה אינה גורמת לתסמינים. הם נובעים מטוקסינים אותם היא מפרישה.

עם הניקוי המוחלט והיעיל של טוקסינים אלו מהגוף, נעלמים גם התסמינים, עוד הרבה לפני השמדת הקנדידה. על מנת למנוע את חזרת התסמינים, יש להשמיד לחלוטין את הקנדידה ולקבל תוצאות שליליות בבדיקת מעבדה.

הטיפול הנכון בקנדידה

טיפול בצמחי מרפא או בתרופות כימיות, משמיד את הקנדידה, אך הטיפול מורכב מהיבטים חשובים נוספים כגון חיזוק המערכת החיסונית, שיקום פלורת המעיים, הפחתת הלחצים, ייעול תפקוד מערכות ניקוי הזיהומים מהגוף, כמו גם טיפול בתופעות אישיות אותן חווה כל מטופל, כגון עייפות, מיגרנות או אנמיה. הטיפול יצליח רק אם יהיה שינוי משמעותי של התזונה על מנת להוביל לסילוק מלא של הקנדידה.

תפקיד התזונה בטיפול בקנדידה

היות והקנדידה עמידה ועקשנית, היא מצריכה טיפול שורשי עמוק. שינויי תזונה מונעים את החמרת התסמינים, אך התזונה צריכה להיות משולבת בטיפולים תרופתיים קונבנציונליים או משלימים.

הטיפול הנכון מתבצע רק לאחר הבנת הגורמים האמיתיים להתיישבות הקנדידה במעיים, והטיפול מכוון לגורמים יותר מאשר לתסמינים.

זהו טיפול מקיף ופרטני הניתן לכל מטופל באופן אישי, תוך התייחסות להיבטים שונים כגון יכולת פינוי פסולת מהגוף, תפקוד מערכת החיסון, הרגלי תזונה, תנאים סביבתיים ומצב נפשי.

טיפול בקנדידה במהלך ההיריון וההנקה

אפשר לטפל בקנדידה גם בתקופות אלו ולמעשה, מומלץ שלא להמתין עם הטיפול, שכן דחייתו עלולה לגרום להחמרת התסמינים. על מנת לטפל בקנדידה בתקופות אלו יש להתייעץ עם נטורופת מוסמך המיומן בטיפול בקנדידה לנשים בהיריון ונשים מיניקות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב: 074-7691224

ד"ר אסנת אברמוביץ

ד"ר אסנת אברמוביץ

אסנת בעלת תואר שני ומומחית בתחום הגאסטרו ומתמחה במתן מידע בתחום האבחון והטיפול בקנדידה. בנוסף עוסקת בתחום נטורופתית N.D ורכזת תחום נטורופתיה.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כאב בטן

גישה הוליסטית: בחינת היבטים תזונתיים ותוספים טבעיים לצמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול

צמיחת יתר של קנדידה במערכת העיכול עלולה להוביל למגוון תסמינים לא נעימים כמו כאבי בטן, שלשולים, פצעים בפה ועצירות כרונית. טיפולים מסורתיים כוללים לרוב שימוש בתרופות נגד פטריות, אך גישות חלופיות צוברות פופולריות. מאמר זה נועד לחקור את השימוש בהיבטים תזונתיים ותוספי מזון טבעיים כטיפולים חלופיים לזיהום בקנדידה במערכת העיכול.

לקריאת המאמר »

כל מה שרציתם לדעת על בדיקות ביתיות לקנדידה

קנדידה היא סוג של שמרים הקיים באופן טבעי בגופנו, במיוחד במערכת העיכול. עם זאת, צמיחת יתר של שמרים אלה עלולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות, מה שהופך את זה חיוני לאבחן ולטפל בו באופן מיידי. בעוד שאבחון רפואי מקצועי מומלץ, יש גם בדיקות בבית זמינות שיכולות לסייע בזיהוי נוכחות של קנדידה. במאמר זה, נחקור את הבדיקות הללו ואת יעילותן בפענוח המסתורין של הקנדידה.

לקריאת המאמר »

פסוריאזיס בציפורניים

פסוריאזיס בציפורניים הוא מצב כרוני הגורם לשינויים בציפורניים ובציפורניים זה משפיע על עד 15 אחוז מהאנשים עם פסוריאזיס, שהיא הפרעה אוטואימונית הגורמת לכתמים אדומים על

לקריאת המאמר »
074-7695546
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!